18, etta, åtta. BINGO!



Så var dagen kommen. Trettionde januari och arton år sedan mamma och pappa insåg att det var dags och lämnade festen innan efterrätten. Arton år sedan pappa körde vilse då de försökte hitta till sjukhuset. Arton år sedan då sjuksköterskan blev snopen över att min pappa var svensk, för att jag såg så utländsk ut. Arton år sedan två förärldrar fick sitt första barn. Arton år sedan jag föddes.



Arton år: Vuxen, seriös och jävligt tråkig? Inte jag inte!



Jag har världens finaste familj, fast att de är sjuka och sängliggande på min födelsedag, stackarna. Haha



/J.

Kommentarer
Postat av: bella

Jag måste skriva grattis här oxå Jolina just för att du är så fina!

2011-01-30 @ 15:29:56
URL: http://gelatomisto.blogg.se/
Postat av: Ann!

Du är fin, grattis vännen min :)

2011-01-30 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0