Han fyllde 18 igår, idag kör han bil och jag är fortfarande barnslig.

Världens finaste pojkvän fyllde arton igår, idag tog han körkort. Livet går på fort för honom, han är så duktig! Själv känner jag att jag aldrig någonsin kommer köra bil i mitt liv, hah.






Kan vi äta fingertoppshallon någon dag? Någon gång innan jag blir 18; officiellt vuxen, seriös och jävligt tråkig? (det tänker jag aldrig bli, men ändå) Vi kan sitta på golvet i ditt nyinredda rum, prata planer inför sommaren, planer som säkert aldrig blir av men som är fina att tänka på, insvepta i filtar och mysvägra vintern lite.















Jag är redan helt slutkörd, och allt har inte ens börjat än.




/J.

Kommentarer
Postat av: bella

du är fin :)

2011-01-17 @ 23:00:10
URL: http://gelatomisto.blogg.se/
Postat av: Ann

Ska jag säga en hemlighet?

Mitt golv är varmt så det behövs inga filtar.

2011-01-21 @ 18:38:51
URL: http://vardagsfantasi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0