Nyår 2010/2011



Vilken kväll jag hade igår, helt underbar! Trevligt folk, god mat, dans och spel!
Jag kom till Evelina redan vid tvåtiden, hjälpte henne och Lina med maten och allt vad som behövdes göra innan resten av sällskapet skulle anlända.
Kvällen fortföljde och en efter en kom in genom dörren, finklädda och på gott humör. Vi åt av maten, sjöng vid pianot, spelade både wii och sällskapsspel samtidigt som vi drack diverse sorter av alkohol, vissa mer än andra.

Vid tolvslaget åkte skor och jackor på, glas fylldes med champagne och champagneliknande, partytutor tjöt konstant och tomtebloss tändes. En och annan raket avfyrades och det snöblandade regnet piskade oss i ansiktet. Men 3, 2, 1 GOTT NYTT ÅR! Tusentals kramar och skålningar och jag var hur lycklig som helst! När vi kom in hade Evelina och Lina fixat med överraskning (som jag visste om, hihu), nämligen tårta! Himla fin var den.



Inga nyårslöften, det har jag aldrig. Men jag och Rasmus sa i alla fall att 2011, då ska vi ses mer! Han är ju trots allt en av mina äldsta vänner.

Hoppas ni får ett bra år!


/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0