Äntligen!

Idag skiner ingen sol, snöblandat regn faller från grå himmel och allt ser egentligen oerhört grått ut. Men jag känner mig glad, lättad, då jag för en timma sedan skickade in mitt religionsarbete! Visserligen elva timmar för sent, men jag tror inte att det gör något, för jag själv anser i alla fall att det blev ganska bra och jag håller tummarna för att min religionslärare tycker likadant. Den här helgen är nu helt fri från plugg! Jag har inte ens tagit hem några böcker. Jag orkar inte och jag känner att jag har rätt att ta en paus, så det är precis vad jag gör! Pluras stämma fyller mina högtalare och jag ler, han är fin!

Igår var det 18årsfest som gällde, vilket var mycket trevligt. Träffade många personer vars existens jag tidigare varit omedveten om, samt fina människor från min högstadieklass. Kvällen var fylld av dans och skratt och en massa konversationer, vissa mer laddade än andra. Ringde en fin vän vid tolvslaget, hon är mysig, men jag ringde för att gratta en annan vän som fyller arton idag, det finns nog inget finare än vänner.



Jag tycker så mycket om er!


/J.

Kommentarer
Postat av: Ann!

Jag tycker om dig.

2011-03-13 @ 21:40:26
Postat av: Rebecka

Du är så fin själv!

2011-03-14 @ 17:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0