Jag behöver dig, kom hit och rör om. Jag behöver nåt att skriva om.

Hösten tågar in med tunga skor och färgskiftningarna uppmärksammas av solblinda ögon. Jag dricker öl med fina vänner, myser med en katt som inte är min, sover med flätor i håret och klär mig varmt i stora tröjor. Det känns som det har regnat varje dag i september, men jag har nog fel. Idag var det sådär kyligt i luften, du vet, när det enda som värmer är solen. En underbart fin dag med höstkänslor i hela kroppen. 
Jag tänker mycket. För mycket, som vanligt. Fast jag tror att alla människor känner så. Känslan att tankarna inte får plats i huvudet, som om de är för stora och intrasslade i varandra för att kunna lägga sig till rätta. I de stunderna är Melissa Horn himla fin, hennes texter är enkla formuleringar på svåra tankar. 
 

 
 
 
/J.
 

Kommentarer
Postat av: Ann

<3

2012-10-01 @ 08:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0