Kommer kreativiteten inte fram frivilligt, får jag väl tvinga den.

Kreativiteten har sedan en tid tillbaka befunnit sig på nollnivå för min del. Något som inte är önskvärt då man går en skrivarutbildning. Men faktiskt är det så att jag i flera veckors tid, ja månader, fått tvinga fram precis varenda bokstav tills det blivit någon form av litterär text, som i mina ögon bara varit skit ändå. 
 
Så jag funderade lite på vad jag kunde göra för att återfå inspiration och motivation till att skapa och jag beslöt mig för att dra igång ett kreativitetsprojekt. Sagt och gjort! Jag skapade en ny blogg: www.endagettord.blogg.se och tanken är att jag ska fota en bild varje dag, som jag lägger upp där tillsammans med ett ord. That's it. En bild, ett ord. Varje dag.
 
För övrigt är kylskåpspoesi himla finurligt och kul.
 
 
 
/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0